星期六, 9月 23, 2006

第二 -- 大阪-->京都

第二日一朝早我地就搭JR去左京都,第一站係金閣寺!







之後我地就去左京都皇宮

跟住再去平安神宮





行到有D累就去左間家庭經營的甜品店tea一tea!


食飽飽之後我地就向祇園出發,最重要梗係買京都老名牌--一澤帆布手袋啦!

去到祇園好希望見到藝妓,但可能我地太早去到,所以見唔到! 




行程好緊密,下一站:清水寺


係返大阪之前再去京都station行下街

今晚的晚餐都係返大阪食,我地食左DomaDoma居食屋









1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

sorry, 今天才有時間坐定定睇

11:27 上午  

發佈留言

<< Home